Monday, February 22, 2010

how things work :)

Pentru a nu-stiu-cata-oara in ultima perioada, mi s-a demonstrat ca nimic nu e intamplator si ca toate se leaga. Partea buna e ca am fost pe faza [dooh :P ] si.. am avut o zi super :) Probabil e adevarat ca energiile si gandurile pozitive se atrag unele pe altele ;)
As minti sa spun ca post-ul de aseara a fost optimist; dimpotriva; dar am incercat sa-mi amintesc starea avuta prima data cand am ascultat melodia: acasa; nu ma simteam ok, dar ma pregateam sa ies, iar seara se anunta, clar, ciudata. Ascultand-o prima data, m-a captat complet; imi amintesc si acum linistea pe care doar acasa o am [din cauza careia nu prea pot dormi in prima noapte la intoarcere] si peste care New Love in Town suna natural si imperturbabil; aceeasi stare de bine si de liniste am regasit-o aseara. Am adormit zambind si m-am trezit foarte usor si foarte devreme. Sub pretextul ca trebuie sa consult meteo.ro [stiam clar cu ce urma sa ma imbrac.. who am I fooling?? :)) ] am deschis comp-ul si am gasit cel mai fain up-date din ultima saptamana :) Ziua a fost exact cum trebuie: am stat la lucru exact cat am vrut, am trecut pe la Giorgi :) am realizat cam tot ce mi-am propus.
Probabil, continuand in ritmul asta, in w/e o sa fie destula zapada cat sa mergem la ski :)))))
Think pink !

PS: Sa vedem, acum, daca reusesc sa ma pun in pat la 23:10 ;)

2 comments:

  1. Here's how things work: SLOW!

    ReplyDelete
  2. cu viteza ta "fabuloasa" la internet :)) ..zau daca n'as gandi la fel !

    dar putea fi si mai rau, adica deloc! asa ca.. nu te mai plange :)

    hugz,
    D.

    ReplyDelete