Monday, December 14, 2009

Fulguie :))

Cum m-a atentionat Cristina mai devreme ["dar azi nu ai scris nimic"], m-am simtit :P si mi-am zis ca ar fi cazul sa consemnez pt posteritate ca.. ninge la Timi !! :))

OK, nu-i prima ninsoare din iarna asta, dar, totusi, cum avem deja 1 CENTIMETRU de zapada, merita mentionata ! :D Nu, n-am ratat-o pe cea de sambata noaptea -- chiar am stat vreo 15 minute afara in timpul chefului.. deh.. aveam nevoie de aer :P -- dar nici n-am putut scrie "in timp real" despre ea. 

Si da, are parte de un post doar pentru ea, pentru ca imi da speranta ca o sa fie zapada de ski, de Sarbatori, acasa ! :)) weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :D

Si chiar nush ce-i cu mine in ultimul timp, dar caut melodii vechi. Pe cea de mai jos am ascultat-o in timp ce am scris post-ul.. poate de-asta e asa haotic :P

'njoy ;)


No comments:

Post a Comment